PearTune Bosch SMART system Gen4, Gen5 + RIM magnet
PearTune MSO BOSCH 3.0 B2 SMART RIM je čip tuning elektrokola (se speciálními funkcemi viz odkaz na manuál níže) používaný k odstranění limitu neboli rychlostního omezení příšlapu elektrokola v 25km/h se středovým pohonem Bosch Performance CX SMART Gen4 a Gen5,




PearTune čip 3.0 a 4.0 je sada pro „čip tuning" elektrokol (dále jen čip"), která se používá k odstranění rychlostního omezeníelektrokol s centrálnimi pohony Bosch, Yamaha, Giant, Brose, Shimano, Panasonic, Bafang, Specialized, OLI, Sachs, TQ, SRAM, DJI a Fazua. čip není samostatné zařízení. Instalací by měla provést kvalifikovaná osoba. Samotná konfigurace přizpůsobeníelektrokola se provádí automaticky po zapojení, tzv. plug-and-play system
V případě pohonů BOSCH, YAMAHA, GIANT, BROSE. SPECIALIZED, PANASONIC, BAFANG 5 CAN bus, OLI, TQ, SRAM, DII a SACHS je čip zapojen mezi magnetický snímač rychlosti a motorovou jednotku a zároveň mezi displej a motorovou jednotku Čip je napájen z konektoru displeje. Všechny údaje se zobrazuj správně (pokud neni u konkrétní varianty uvedena výjimka). Cip Ite aktivovat nebo deaktivovat kdykoliv během jízdy stiskem některého z ovládacích tlačítek na displeji podle továrni konfigurace a konkrétního systému elektrokola. Stav zařízení je na displeji indikován číslem 9.9" (čip je aktivní) a čísly 2.5" nebo 4.0" (čip je neaktivni po dobu několika sekund, takže jezdec snadno pozná, zda je zařízení aktivní, nebo ne.
V případě systémů Shimano, Fazua, Giant Revolt E a Bafangs UART je čip zapojen mezi magnetický snímač rychlosti a motorovou jednotku. Čip je napájen z konektoru světel nebo přímo ze snimače. rychlosti. Verze pro Shimano se aktivuje/deaktivuje volbou funkce světel v ovládacím menu kola nebo tlačítkem LIGHT, Pokud je funkce aktivni, zobrazená rychlost se bud rastavi na hodnotě 20-25 km/h, a při vyšších rychlostech zůstává na této hodnotě, nebo ukazuje poloviční hodnotu pro všechny rychlosti,
Instalační a servisni manuály v PDF i videa pro všechny produkty PearTune MSO Jsou k dispozici na našich webových stránkách www.pear-control.com a také na našem YouTube kanálu PearTune.
Použití
Čip ize aktivovat nebo deaktivovat kdykoliv během jízdy jednim či dvěma krátkými nebo dlouhými stisky tlačítka LIGHT, WALK nebo tlačitek v sekvenci-/+/-/+, Původní funkce tlačítka WALK zůstává zachována. Aktivace PearTune je indikována hodnotou 9,9 km/h (6,2 mph) na displeji (čip je aktivní) a hodnotami 2,5 km/h (4,0 km/h) nebo 1,6 mph (2,5 mph) (čip je neaktivní), které se zobrazi po dobu několika sekund po aktivaci nebo deaktivaci.
Pokud plánujete instalaci čipu na nové elektrokolo, ujistěte se, že před instalací čipu bylo kolo v provozu alespoň na vzdálenost 1 km pro ověření funkčnosti elektrokola bez připojeného čipu.
je možné, že během delší jizdy rychlosti nad 25 km/h s asistenci motoru nebudou některé hodnoty na displeji okamžitě odpovídat skutečnosti. Po určité době bez asistence motoru nebo při rychlosti pod 25 km/h se tyto hodnoty vědy srovnaji. Po delší jízdě vyššírychlosti doporučujeme elektrokolo nevypínat okamžitě Nejjednodušší způsob je nechat kolo vypnout se automaticky, nebo jej ponechat zapnuté po ukončení jízdy, dokud se na displeji nezobrazí hodnota 0,0 km/h (mph).
Neprovádějte aktualizaci softwaru po instalaci čipu. Výrobce nenese odpovědnost, pokud po upgradu softwaru nebude čip nebo elektrokolo z důvodů nekompatibility software správně fungovat
Technické parametry
Rozměry bez vodičů (dx š xv): 18 mm 12 mmx3mm
Napájeci napětí: 5-24 V
Maximální proudová spotřeba: 100 mA
Maximální příkon: 1,5 W
Hmotnost: 4g-30g
Legislativa
Výrobce si vyhrazuje právo provádět změny. Tento manuál je nedílnou součástí prodávaného zařízení. Používáním zařízeníPearTune MSO ulivatel souhlasi s tim, že bude upravené elektrokolo použivat v souladu s platnou legislativou cílové země, a to i v relimu off-road. To znamená, že jej smí využívat pouze a výhradně na vlastních pozemcích nebo na pozemcich k tomu určených.
Uživatel rovněž bere na vědomí, le provoz jízdních kol mimo vlastnípozemek nebo pozemek určený pro tento účel, s nainstalovaným, ale deaktivovaným čipem, nemusí být v souladu s legislativou.
Výrobce nezaručuje, že nebude porušena tovární záruka jízdního kola, ani nezaručuje nemožnost poškození nebo zablokovánísystému elektrokola. Výrobce se zříká jakékoli odpovědnosti za škody na zdravi či majetku, které by mohly vzniknout v souvislosti s instalací nebo používáním tohoto produktu.
Výrobce je držitelem certifikátu o testování elektromagnetické kompatibility-v souladu s předpisy EU (označení CE)-stejně jako certifikátu omezujícího používání nebezpečných látek (označeni RoHS)
CE
NÁVOD:
1. otočit kolo na řídítka
2. sundat kryty a povolit motor
3. odpojit velký napájecí konektor od baterky - aby šlo lépe manipulovat s motorem
4. odpojit komunikační černý 4pinový konektor od displeje a napojit do něho a do motoru čip
5. nadzdvihnout, případně pootočit motor tak, aby na něj bylo možné nalepit SIMULÁTOR RIM -před nalepením toto místo vyčistit a odmastit - nalepit simulátor PŘESNĚ na správné místo dle přiložené fotky
6. odšroubovat RIM magnet z ventilku a našroubovat nový magnet na výplet- nejblíže směrem k vidlici, kde bude umístěn snímač otáček
7. k vidlici přiložit snímač otáček a pomocí mezivložek stanovit správnou vzdálenost od magnetu (tj. 2-10mm) od KRAJE magnetu (tedy NE proti středu magnetu) - viz. foto ve whats app/e-mailu
8. po stanovení správné vzdálenosti odlepit oboustrannou lepící pásku a přilepit snímač otáček k vidlici, přitáhnout stahovací páskou a pevně dotáhnout pomocí klešti
9. protáhnout snímač otáček do motoru a tam zapojit do čipu a kabel od snímače otáček přichytit stahovacími páskami k vidlici
10. zapojit zpět napájecí konektor od baterky a dotáhnout motor (2 velké šrouby) k rámu kola
11. provést první zkušební jízdu - jet až do té chvíle než se na displeji zobrazí rychlost
12. po zastavení počkat 5-10 sekund a pak vyvolat kalibrační menu 6
Pozn.: Kalibrace není nezbytně nutná - slouží k tomu, aby byla správně zobrazována aktuálnírychlost za desetinnou čárkou (tj. 22, 7 = 27km / h 23, 3 = 33km / h 23, 7 = 37km / h atd.)
23, 0km / h ) . Jestliže kalibrace předtím nebyla prováděna zobrazí se nepřesná rychlost např.
13. kalibrační menu 6 se vyvolá tím, že se kolo přepne na nejvyšší přípomoc TURBO, počká se 5s, provede se PŘESNĚ těchto 6 stisků: -+-+-+ (začít tlačítkem MINUS!!!!) Následně se na displeji zobrazí rychlost mezi 20 a 25km/h (po kalibraci to má být správně 22.2km / h ) . Jestliže začneme měnit přípomoc motoru (tlačítky + a -), vstoupíme do počátku kalibrace a indikovaná rychlost začne pozvolna stoupat. Při dosažení rychlosti přesně 23, 0km / h přestaneme mačkat tlačítka + a, vyčkáme 15s na rychlost 0 km/h, tím je kalibrace čipu úspěšně dokončena, při úspěšné kalibraci se po zapnutí čipu zobrazí přesně 19,0 km/h a při vypnutí čipu přesně 12, 0km / h
14. Aktivace/deaktivace čipu se provádí 1 x stiskem tlačítka WALK (mínus po dobu cca 2-3s-tj. než se zobrazí první číslo (9) odpočtu funkce WALK, pak hned pustit) nebo tlačítky -+-+ (4 stisky, ideálně začít z TURBA tlačítkem mínus).
Výrobce
PearControls.r.o
Příkopy 1889
193 01 Pelhřimov
CZECH REPUBLIC
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Zvýšení rychlosti Pear Tune / Speed Box |
|---|---|
| Hmotnost: | 0.5 kg |
| Barva: | Černá |
| Barva výrobce: | black |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
